۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۶

مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

۱۰هزارو۵۵۱ نفر عضوطرح اکرام ایتام کمیته امداد استان هستند

۱۰هزارو۵۵۱ نفر عضوطرح اکرام ایتام کمیته امداد استان هستند

یاسوج- مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان عضو طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ۱۰ هزار و ۵۵۱ نفر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در سه ماهه نخست سال جاری، این حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ میلیارد ریال کمک نقدی پرداخت کردند.

وی بیان داشت: در کهگیلویه و بویراحمد، هشت هزار و ۴۶۶ یتیم و فرزند محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوده و از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند هستند.

مبشری تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری، ۸۵۳ نفر از حامیان عضو در قالب طرح اکرام ایتام کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد جذب شدند.

وی بیان داشت: از این تعداد دو هزار و ۷۴۱ نفر یتیم و پنج هزار و ۷۲۵ نفر فرزند محسنین هستند.

مبشری اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و طرح محسنین از موفق‌ترین برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به این دو قشر است و حامیان ایتام و فرزندان محسنین، ماهانه کمک‌های نقدی خود را برای ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان واریز می‌کنند.

وی افزود: سرانه ماهانه کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب سه میلیون و ۹۴۰ هزار ریال و دو میلیون و ۷۷۰ هزار ریال است.

کد خبر 5253454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha